Žinių lagaminas
ES keleivių teisės
Per pastaruosius trisdešimt metų mobilumo lygis Europoje gerokai padidėjo. Milijonams gyventojų kelionės tapo kasdienybė ir teisė.

Reikia bendrų principų, įtvirtinančių keleivių teises, kad su jomis keleiviams būtų lengviau susipažinti, jeigu kelionės metu iškiltų nepatogumų sukeliančių situacijų, nepaisant to, kokia transporto rūšis pasirinkta ir ar kelionė vyksta tik vienos valstybės narės teritorijoje, ar kertama Bendrijos vidaus ar išorės siena.

Atsižvelgdama į tai, ES įsipareigojo nustatydama transporto politiką būtent vartotojams skirti didžiausią dėmesį.
 
Ką turėtumėte daryti, jei manote, kad jūsų keleivio teisės pažeistos? Jei manote, kad Jums oro transporto keleivių teises reglamentuojančių teisės aktų suteiktos keleivio teisės buvo pažeistos, pirmiausia, turite kreiptis į oro transporto įmonę, arba, su riboto judumo asmenimis susijusiais klausimais, į oro uostą. Jei nesate patenkinti šių įstaigų atsakymu, galite pateikti skundą Nacionalinė vykdymą užtikrinanti institucija (NVUI). PASTABA: skundai turėtų būti teikiami toje šalyje, kurioje įvyko incidentas.
 
Dešinėje pusėje pasirinkite dominančią temą ir sužinokite apie ją daugiau.
© 2016 UAB "Zigzag Travel". Visą informaciją dėl bilietų ir kelionių programų, datų, kainų, sąlygų rekomenduojame pasitikslinti su Zigzag.lt konsultantais.