Traukinių bilietai
D.U.K  »  Dažniausiai užduodami klausimai apie traukinių bilietų grąžinimą
1. Kaip vyksta traukinių bilietų grąžinimas?
Pinigai už bilietus grąžinami tik tuomet, kai yra visiškai nepanaudotas ar nepatvirtintas Pass tipo traukinio bilietas, bilietai iš taško A į tašką B ir kiti bilietai. Daugiausiai galite atgauti 85 % sumokėtos sumos.
Jeigu neanuliavote savo miegamosios vietos rezervacijos ir bilietas nebuvo anuliuotas geležinkelio pareigūno likus 24 valandoms iki traukinio išvykimo, tuomet galite atgauti tik 50 % bilieto vertės. Kitu atveju Jums bus grąžinama 85 % bilieto vertės.
Jei norite susigrąžinti sumokėtus pinigus, su visais reikiamais dokumentais privalote atvykti į kelionių agentūrą per 6 mėnesius nuo traukinių bilieto išdavimo datos.

2. Kaip vyksta Eurostar, Thalys, Premier bei kitų traukinių bilietų grąžinimas?
Šių bilietų grąžinimas priklauso nuo bilieto tipo. Grąžinama suma svyruoja nuo 0 iki 100 % bilieto vertės.
Kad gautumėte grąžinamą sumą, bilietą privalote grąžinti į kelionių agentūrą per tą laiką, kuris nurodytas bilieto grąžinimo taisyklėse.

3. Ar yra taikomos nuolaidos studentams, turintiems ISIC (tarptautinio studento pažymėjimą)?
Ne. Tačiau jaunimui siūlomi Pass tipo traukinio bilietai, parduodami specialiomis kainomis būtent jaunimui. Tokį bilietą galima įsigyti, jei esate jaunesnis nei 26 m.

4. Kiek dienų galioja mėnesinis Pass tipo traukinio bilietas?
Pass tipo traukinio bilieto mėnuo skaičiuojamas kaip kalendorinis mėnuo, t.y., jei bilietas pradeda galioti liepos 15 dieną, tai jis galios iki rugpjūčio 14 dienos vidurnakčio.

5. Kokie skirtumai tarp pilnos (Full Fare), laisvalaikio (Leisure Fare), jaunimo (Youth Fare), turinčiojo Pass tipo traukinio bilietą (Passholder Fare) ir senjorų (Senior Fare) bilietų kainos, važiuojant Eurostar traukiniu?
- Pilnos kainos bilietas yra be apribojimų. Jis gali būti keičiamas ir grąžinamas net po išvykimo datos. Norint keisti ar grąžinti bilietą, bilietas turi būti grąžintas ar pakeistas kelionių agentūroje ne vėliau negu 60 dienų po traukinio išvykimo datos.
- Laisvalaikio kainos bilietas yra nekeičiamas ir negrąžinamas. Jis gali būti keičiamas vieną kartą prieš traukinio išvykimą ir 25 % bilieto kainos grąžinama, jei bilietas grąžinamas į kelionių agentūrą ne vėliau negu 3 dienos iki traukinio išvykimo datos. Joks grąžinimas neįmanomas po šios datos.
- Jaunimo (keliautojams iki 26 m.) kainos bilietas yra keičiamas vieną kartą prieš traukinio išvykimą ir negrąžinamas po šios datos.
- Turinčiojo Pass tipo traukinio bilietą (įsigijus pasinaudojus šiuo bilietu) kainos bilietas yra keičiamas vieną kartą prieš traukinio išvykimą ir negrąžinamas po šios datos.
- Senjorų (keliautojams virš 60 m. amžiaus) kainos bilietas yra keičiamas vieną kartą prieš traukinio išvykimą ir negrąžinamas po šios datos.

6. Kokiomis sąlygomis vaikams skiriamos miegamosios vietos naktiniuose traukiniuose?
Vaikams iki 4 m. nakvynė yra nemokama ir nereikalinga rezervacija.
Rezervacija nereikalinga ir vaikams nuo 4 iki 9 m., jei jiems nereikia atskiros lovos ir vaikai keliauja kartu su tėvais. Tačiau vaikams reikalingas kelionės bilietas.
Vaikams iki 11 m. bilietas kainuoja pusę kainos ir reikalinga registracija miegamajai vietai.

7. Kaip susigrąžinti mokėjimą?
Reikia grąžinti negaliojantį bilietą į kelionių agentūrą.

8. Kaip vyksta bilietų iš taško A į tašką B grąžinimas?
Nepanaudoti bilietai grąžinami į kelionių agentūrą, tačiau grąžinama 85 % mokėtos sumos, jeigu gražinate bilietą iki tos datos, kuri nurodyta ant bilieto. Vėliau bilietas gali būti grąžinamas tik tuo atveju, jeigu jis pažymėtas kaip „nepanaudotas“ geležinkelio pareigūno stoties departamente.
 
Traukinių tvarkaraščius galite pasitikrinti ČIA.
 
Zigzag.lt bloge skaitykite: kelionių traukiniais istorijos, rekomenduojami maršrutai, patarimai.
 
Jei jums kilo papildomų klausimų ar norite užsisakyti traukinių bilietų, kreipkitės į zigzag.lt konsultantus.

Keliauju traukiniu Facebook
Keliauju traukiniu Facebook
© 2016 UAB "Zigzag Travel". Visą informaciją dėl bilietų ir kelionių programų, datų, kainų, sąlygų rekomenduojame pasitikslinti su Zigzag.lt konsultantais.